Complex Brasov devine Minus22

Complex Brașov, cel mai mare furnizor local de pește și produse congelate marchează cei 22 de ani de experiență și devine Minus22, în urma unui proces de rebranding. Începând cu septembrie, peștii importați își vor găsi locul sub gheață, în noile ambalaje de la Minus22.

Noua platformă de brand este construită în jurul misiunii de a face produsele din pește oceanic cât mai accesibile la nivel național și de a oferi consumatorilor produse de bun simț ce vizează creșterea calității vieții și a sănătății corpului lor.
Schimbarea numelui în Minus22 marchează celebrarea celor 22 de ani de experiență în import și în distribuția frigului.

”În contextul unei piețe din ce în ce mai competitive, Complex Brașov avea nevoie de o restilizare și de o evidențiere mai puternică a acelor atribute care ne definesc și ne diferențiază de concurență. Decizia de rebranding a venit ca o etapă de consolidare, firească pentru evoluția companiei. Minus22 satisface toate așteptările și vine cu o abordare mult mai dinamică, prin care ne propunem adaptarea ofertei la nevoile clienților.” declară Gabriel Bota, Director General Minus22.

Ne propunem să fie mult mai apropiați de consumatori și am creat o imagine de brand diferențiatoare și contemporană. Noua identitate vizuală este prezentă de la ambalaje, în toate materialele și canalele de comunicare existente sau dezvoltate – magazin de desfacere, flotă de distribuție, website, rețele de socializare.

Începând cu luna septembrie, mărcile proprii Pescadis și Filesso apărute pe piață în 2010 vor fi înlocuite treptat de noile ambalaje marca Minus22.Cele 12 ambalaje au la bază un concept unic însoțit de o abordare modernă și generoasă pentru consumatori: caractere mari cu efect de litere înghețate, și un gradient ce simbolizează procesul decongelării – foarte important pentru calitatea finală a produsului consumat. În scurt timp, noile ambalaje vor deveni vedetele lăzilor frigorifice și vor putea fi găsite în marile lanțuri de retail și în magazinele alimentare.

m22_complex_brasov_minus22

”Este un proiect la care se lucrează de 1 an de zile, dar rezultatele sunt pe măsură și avem încredere că noua imagine și noul ambalaj vor fi bine primite de consumatorii noștrii. Ambalajul scoate în evidență personalitatea brandului, comunică simplu și direct valorile acestuia și îi asigură o vizibilitate mai bună la raft.” susține Iulia Vedislav, Specialist Marketing la Minus22.

Compania are planuri de expansiune și vizează îmbunătățirea constantă a calității produselor și serviciilor oferite către clienți. În perioada imediat următoare Minus22 urmărește modernizarea și optimizarea procesului de ambalare prin achiziția unor mașini inovative de împachetare.

Cei de la Complex Brasov au parcurs împreună cu consultanții de la Kort Design din București un proces de redesign al întregului business. 

”Mai mult decât un proces de rebranding, timp de jumătate de an am implicat angajații Complex Brașov în workshopuri ce-au abordat diverse metode de design prin care am extras cele mai relevante insight-uri despre business și piață. Tot acest proces a avut ca miză și conștientizarea resurselor și valorilor business-ului, regândirea modelului de business și adoptarea unei strategii contemporane în cultura organizațională: design thinking-ul.”, declară Andrei Carcea, Chief Designer la KORT Design.

Lansarea internă a noului brand a avut loc în data de 21 August când ambasadorii noului brand – adică angajații ce au luat parte activ în procesul de redesign – au susținut prezentări în fața colegilor în care au povestit cu încredere și entuziasm despre esența noului brand, despre noul portofoliu și mesaje ce urmează să fie comunicate mai clar către piață.

”Schimbarea am făcut-o în primul rând pentru clienți, pentru a reuși să punem mai clar în cuvinte cine suntem, ce le oferim și de ce să ne aleagă pe noi. Faptul că suntem de 22 ani pe piață spune suficiente pentru mulți, însă cei mai mulți au nevoie să ne înțeleagă și să ne cunoască în toate substraturile noastre. Consider o reușită acest proiect pentru că deja văd coerența vizuală și verbală în exprimare care ne-a lipsit atâția ani.” ne povestește Arpad Nagy, director zonal de vânzări la Minus22.

Tags: